2012. május 31., csütörtök

Visszatértem!!!!!!!!


Lusta Macska újra itt (bár nem hiszem ,hogy bárkinek feltűnt volna ,hogy nem írok)
Eredetileg azt terveztem ,hogy ömlengek még pár posztot a múltamról ,de azt meghagyom nyárra mikor nem lesz semmi ötletem.
Nem sokára 22:00 ami annyit tesz már csak pár óra elsejéig ,Június az a hónap mikor minden felpörög aminek örülök is meg nem is.Jelen pillanatban nyolcadikos vagyok és kb 16 nap múlva Ballagok,de előtte még be kell zsúfolni pár programot.
Bolondballagás(babanap)
-még nem tom mi lesz rajtam -1 szabadidő pont
Bankett
-még nincs ruhám -2szabadidő pont
Tanárbúcsúztató
-nem tudom a szövegem (igaz csak 2-3 mondat)-05 szabadidő pont
Dolgozni a jobb jegyért
-sok mindenből állok kétesre -5szabadidő pont
Ballagási próbák
-órák alatt lesznek ezért +5 öröm pont
Időközben:
művészeti suli évzáró(ballagás nekem onnan is) kiállítással  egybe kötve-2,3 szabadidő pont
most adjuk össze a sok pontot=
K*rva fáradt én .......
Na hajrá!!!!!!!
Az utóbbi időben ügyködtem:
-ma megpróbáltam origamizni és a pillangó már szinte mondhatni jól is megy
 -az elmúlt két hétben több könyvtári könyv/manga fordult meg nálam amik tetszettek:
*13 okom volt
*méreg naplók
*Darkside(vérvonal is)
*talált tárgyak országa
-rajz tintával(tus) való festés ,nagyon tetszett
                         itt egy kép:    
Ezt tegnap csináltam 
most megyek mert reggel mág babatablóképet kell választanom...
ui: sajnálom,hogy egyből a közepébe vágtam :)
       
A szám amit mostanában nem megy ki a fejemből:

mostantól próbálok többet írni de,én egy lusta macska vagyok úgyhogy előre bocsi! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése