2012. június 2., szombat

Ezt nem hiszem el.....

Nem tudom ígértem-e ,hogy sűrűben írok ...ha nem most ígérem és próbálom is betartani 
Tegnap és ma eseményei:jó,rossz és hihetetlen 
kezdjük a rosszal: 
-Apum méhészkedik(is) nem tudom pontosan hány család méhecskénk volt,(annyira nem volt sok)de azt igen ,hogy tegnapra  elloptak tőlünk 18 családot.Nem igazán érdekelnek a méhek ,de most hogy nincsenek itt (persze maradt tízen valamennyi) a szüleim szomorúak és ingerlékenyek.....remélem meg lesznek mert nem tetszik ez a légkör 
-A jó:
kivan választva a bankett ruhám,mondjuk ez csak nekem jó sőt  a pénztárcámnak egyenesen rossz
kinézetér:fekete pánt nélküli és deréknál öv van röviden tipikus kínai tömeg cucc ,de tetszik vagy inkább elviselem mert nem találtam jobbat .egy dolog kipipálva a teendőim listájáról 

-a Hihetetlen 
Számomra hihetetlen az biztos.Ma takarítom az akváriumot (négy halam van 2 gurámi és 2 zebra dánió),kifogtam a halakat átraktam őket egy tálba aminek legalább 15-20 centis a széle.Elkezdtem egy műanyag gumi csővel leszívni a vizet egy vödörbe.(az akvárium 20 literes és egy régi tálaló szekrényen van,a vödör alatta egy fa széken)Leültem az ágyamra olvasni amíg folyt a víz)Egyszer csak hallom ,hogy valami fröccsen a vízben ,de azt hittem csak a cső vacakol valamit. Teli lett a vödör és megyek .hogy kiöntöm .de előtte megnéztem a halakat(szerencsére) .Számolom 2 gurámi és egy zebra dánió ,gyorsan lenéztem a szőnyegre mert régen egy black molly-m kiugrott és sikeresen ráléptem ,hát azt sem akartam újra élni ....
körbenéztem a tálkörül semmi ,belenéztem  a vödörbe és ott úszott a kis hal ...nagyon meglepődtem mert volt vagy fél méter a két pont között és mekkora mákja volt már neki ,hogy sikerült a vödörben landolnia...
most először van zebradánióm úgyhogy erre még csak nem is számoltam 
*nem direkt léptem rá a b.molly ra csak sötétkék szőnyegem van fekete foltokkal és utána kb 2-3 hónapig élt még ....
Origami pillangóim :
lehet hülyének nézni mert büszke vagyok ilyen egyszerű kis pillangókra de nekem tettszenek 
(nővérem névnapjára egy piros lampionra ragasztottam belőlük ,a kék és a rózsaszín onnan maradt a fehér-szürke meg az első próbálkozásom )

gonosz vagyok  ha ezt hallgatom akvárium takarítás közben
(fogalmam sincs ,hogy találtam rá )

          
    

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése