2012. május 6., vasárnap

Kezdés!!!!!!!!!!!

Igen elindult a blogom!!!!!!!

hol is kezdjem?név:na azt nem fogok mondani (Bocsi),jelenleg 14 éves és meglepő mód ....lány,és most azt gondolod még egy  a tömegből,még egy lány aki annyira ki akar tűnni ,hogy egy másik tömegbe veszik el...
na jó be kell hogy valljam részben igazad van a egy tömegbe tartozom ,de nem az agyon vaslat hajú,ezredik fogyókúrát átélő részlegbe.A hajam hullámos és nekem így jó és csak akkor hordom egyenes ha ünnepség van
vagy hasonló.Szeretek a saját képzeletem rabja lenni mert ott az van amit én akarok....az is igaz ezért számtalanszor leb*sztak mondván ,hogy így nem viszem semmire később,ebből nem lehet megélni,olyan gyerekes vagy ilyenkor és a legjobb amit egy rokonomtól kaptam akit örülök ha évente látom karácsonykor...soha nem lesz pasid.....Én már alig várom ,hogy ezek ellenkezőjét bizonyítsam be és önelégülten          
röhögjek a képükbe mikor megtörténik. Egy őszinte kérdésem lenne hozzátok:Miért baj ha elmenekülök néha a gondjaim elől?mert igen 14évesen is lehetnek az embernek gondjai több is mint azt gondolnád ,oly annyira hogy már a szívem se bírja(nem fiú bajról van szó, hanem csak túl sokat ver, már orvosnál is voltam vele),állítólag  azért van mert magamba tartom a gondjaim  és nehezen nyílok meg másoknak.... . Értsd előbb zúdítom a bajaim a legjobb barátnőimre mint a szüleimre bár nekik is csak akkor szólok ha tényleg rettegek valamitől vagy már annyira bánt.Ezt mondjuk nem könnyíti meg az ,hogy a legősibb barátnőm elment koleszbe messzire így vele is csak ritkán beszélek hétvégén face-en meg olyan ritkán látni mint a fehér hollót.Az iskolában csak néhány olyan  barátnőm van akire úgy Isten igazából számíthatok,de jön a Ballagás és szétszóródunk ők maradnak itt helyben én meg elmegyek Művészeti szakra koleszba ha minden igaz.Ha valaki kérdeznél miért nem beszélek a szüleimmel  azokról a dolgokról amik bántanak (pedig anyám hányszor mondta ,hogy mondjam)a válasz egyszerű nélkülem is van egyéb gondjuk meg jobb szeretem saját magam intézni.Na jó röviden ennyi olvashatjátok még a rinyálásom hosszan......



a névről :
azért lettem "lusta macska" mert ez az egy szó tényleg jellemző rám mármint a lusta mert nehezen kezdek el valamit mert ha már ekezdtem akkor tökéletesen kell befejeznem.Ezt soha nem mondta nekem senki ez egy fajta belső késztetés.A macska része meg azért mert szeretem őket ,ne essék félre értés nagyon szeretem a többi állatot is csak valahogy őket könnyebb megértenem ,külsőleg nem hasonlítok rájuk még csak nem is zöld a szemem hanem barna,de valahogy ez olyan megmagyarázhatatlan.......                

És
Start

                

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése