2012. május 7., hétfő

Mert próbálkozni szabad....2.szín

Sportok 

Aki rám néz kapásból megmondja ,hogy nem vagyok egy sportos alkat....és igaza van .Soha életemben nem gondoltam volna ,hogy rászánom magam és valami testmozgás félét csinálok.....,de mégis.


negyedik próbálkozás :Lovaglás 
4-5 éves koromig teljesen bátor voltam szinte minden körülményben,de múlt az évek és kialakult bennem egyfajta eleséstől,leeséstől,külső sérüléstől való félelem így amit eddig oly bátran csináltam befejeztem....
De idén eldöntöttem 2012-es nyaramon 100% ,hogy megtanulok lovagolni ,úgy rendesen .A miért: van 4lovunk +1 csikó és kettő be is van törve.....apám már kb 5éve versenyez fogat hajtásokon így összeszedett pár lovas ismerőst nyáron mindig tartanak "összeröfenésseket" ahol isznak,hajtanak és mi a velem egyidős "gyerekeik" lovagolunk,de én ebből kimaradok jobban mondva csak a földről követem őket szóval idén......


ötödik próbálkozás : futás     
egyszer 5. osztályban eljártam futni egy akkori barátnőmmel mert szentül megvoltunk győződve ,hogy kövérek vagyunk.Ebből kb: 3 alkalom lett mert összevesztünk és igen nehéz lett volna úgy futni ,hogy azt figyelem mikor lök bele a folyóba (mert az mellet futottunk) vagy épp fordítva.Akkor letettem a futásról nem csak azért mert szörnyen lassú vagyok hanem egyedül annyira nem buli az egész.
.......
De ma,igen ma tehát 2012 május 7.-én újra belekezdtem mert ezen a napon voltam orvosnál is aki kapásból kettőt mondott két hónapig szedj gyógyszert és valamit jó lenne ha sportolnál valamit.......ott helyben elkezdtem gondolkozni mi lenne a legjobb és legolcsóbb tehát akkor futok(megint).
-ma megszenvedtem az első 2-2,5 km-emmel  mert futni azóta csak tesi órán futottam(amennyit ott lehetett) a táv nem volt sok mert akár háromszorosát is legyalogolom  ,de most nem azt kellet 
-terv : hetente minimum 3x eljárok futni (hogy mi lesz ebből megvalósítva még nem tudom.....)      

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése