2013. június 16., vasárnap

Tanévégi összegzés (ilyet se csináltam még )

Pénteken hivatalosan is befejeztem a 9.-es pályafutásom amit örömmel és bánattal egyaránt fogadtam .Idén sok meglepő és számomra elképesztő dolog történt.
(nem ismerek fontossági sorrendet )

Jó dolgok amik idén történtek velem:

+7 elképesztően jó barátnőm lett /ezt tavaly még csak álmaimban sem fordult elő/és  egy remek osztályba kerültem ami nem csak jó osztály közösségből áll hanem módszeresen kiválogatott "szabad" gondolkozású idiótákból /és ezt a lehető legjobb értelemben értem/
+többen is mondogattuk idén "most kezdtem 15 év után végre élni" vagy " egy év alatt többet nevetem mint egy élet alatt" /Az ország több pontjáról érkeztünk és sokunk kiközösített életet élt előtte/
+bekerültem arra a szakra amire szerettem volna ,ezért nagyon is büszke voltam mostanság
+Erre-arra járkáltam drága "MÁV " segítségével
+Eljutottam egy-két Anime conra
+fagyiztam az utolsó napon a buszpályaudvaron /ünnepeltünk ,hogy nem lett bukásunk évégén/
+állítólag sokkal nyitottabb lettem 
+elfogadtak olyannak amilyen vagyok
+és még rengeteg dolog amit három dolognak köszönhetek :1, Jó társaság 2,Új város ahol tengethetem életemet nap közben 3,a suli ahova jelenleg is járok sok toleráns emberrel

Rossz dolgok amik idén történtek velem :

-egy egészet romlott a tanulmányi átlagom ......
-néhány jó barátom iskolát vált jövőre bukás/vélemény változás miatt
-felszedtem néhány kilót
-nem nyerte el tetszésünket az osztályfőnök(ha nem az lenne akkor se igazán változna a véleményem róla)
-kivételesen túl hamar lett vége az évnek(néha miért rohan ennyire az idő??)

ezek jutottak először eszembe ,de még jövő héten át kell járnom nyári gyakorlatra aminek örülök,de csak a mi szakunkra érvényes ez a behívás így nem felhőtlen ez az öröm .....alig várom a jövő heti kánikulában milyen lesz vonttal utazni,hogy még az utazó társaimat is mellőznöm kell mivel nekik már nagybetűs NYÁR van    
ahol reggelente utazok bal oldalt egy hasonló szokott lenni ,csak eddig nem sikerült róla szép képet csinálni
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése