2013. június 27., csütörtök

manga szinezés vagy valami hasonló

Mostanság a barátnőim nagyon is
rákaptak az "rpc" készítésre így gondoltam én kipróbálhatnám ,találtam is egy szép alapot több rétegben pakoltam is rá hajat ruhát és társait és mikor már nem sok kellet volna ,hogy kész legyek jött egy tüneményes vihar ami lecsapta az áramot és a munkám oda veszett .(az rpc készítés indoka az volt hogy egyik nagyra becsült barátnőm épp az nap született, és neki készült volna és azért mégsem maradhat ajándék nélkül). Gondolkoztam hogy ilyenkor mit lehet tenni mert újra kezdeni biztos, hogy nem fogom!!...Gyorsan le rajzoltam a karaktrét -->be a szkennerbe  és már csak néhány kontraszt igazítás utána készen állt a színezésre (ami alatt annyit értek hogy ismét csomóréteg az eredeti képre amiken csak fekete színt használtam és azzal adtam árnyékot a felületnek) és kész is lett egy fekete-fehér kép ami bármelyik mangában megállná a helyét...azóta még két ilyen rajzocska látott napvilágot egy kérésre és egy saját részre.(amiket másoknak készítettem nem rakom ki)
Ha a suliban a szaktanár tudná ,hogy mangázok minimum lefejezne mivel ha sok ilyet rajzol az ember belerögzül a mangás arc arány(vagy csak a szem) kezébe mikor arcot rajzol és nehezebb lesz elvonatkoztatni mikor portrét rajzolunk  .

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése