2013. január 2., szerda

Visszatekintés :)

Időközben betöltöttem a 15.  életévemet és művészeti szakon kezdtem 9.-kes ként ...:)
A téli szünet unalmas és hosszú volt és persze csak a mi sulink hív be minket már 3.án. /tanáraink ennyire szeretnek túl órázni ,mert komolyan nem értem / 
-A szünet folyamán kilövettem a fülemet , így most a bal fülemben van két plusz lyuk. 
Ma van tehát a téli szünet utolsó napja  és tanulnom kéne ,de most még a levegő nézése is érdekesebb...Így hát nagy unalmamban fel néztem myvipre ,ahol olyan a hangulat mint a Szaharában. Egy embert se látni se közel se távol.Játszottam a "myvip" játékokon és én voltam az egyetlen aki így tett ,mivel a chat nem jelezett senkit /végül is nem sok embernek  lehet ennyi szabad ideje  mint nekem/ Kicsit szomorú látni hogy ilyen üres a myvip visszagondolva ,hogy milyen "pezsgés" volt  rajta .Emlékszem harmadik,negyedikben menőnek számított hogy végre tagok lettünk...Az is megmaradt ,hogy az én profilom anno a szomszédunknál készült internet hiány révén.....ma meg mindenki facebook-on van /nem mintha én nem ,de akkor is /  Már unom olvasgatni a 10 évesek szerelmes idézeteit és problémát meg ,hogy a haj festéstől már megint hullik a hajuk. 
(néha úgy oda mennék a törpe ri*ancokhoz és  lecsapnám őket egy stop táblával ,vagy valami ) 
-Megpróbáltam belépni a Hotdog profilomba is ,de nem sikerült( küldtem magamnak jelszót és most postolok és várom hogy megérkezzen ) Azért külsős ként megnéztem a régi adatlapom és elnevettem magam ....el se tudom most képzelni ,hogy ennyire depresszív dolgokat írjak . Ezt köszönöm a 9-es osztályomnak akiket idén "kaptam" mivel jelen álláspontom szerint szimplán csak boldog vagyok /és fáradt az átjárkálás miatt ,de főleg boldog/El sem hiszem hogy sikerült összeszedni ennyi "furcsa" gondolkodású embert egy helyre és ,hogy én is ide tartozom ...:) 

elmúlt a karácsony és persze a szilveszter is...
december 31 -én apám haverjaihoz mentünk bulizni ami kiábrándítóan SZÖRNYŰ  volt 
ez több oknak köszönhető :
-a házikó ahol rendezve volt maximum 25-30 főt képes befogadni ,ennek ellenére 56-an voltunk
-a zene a lehető legrosszabban volt összeválogatva ,ezt úgy kell elképzelni ,hogy a mulatós után metallica jött 
-alig bírtam két pohár boros kólát inni ,mert anyum rám szólt/ott helyben úgy gondoltam józanul ezt nem lehet kibírni / 
-a tánctéren csak olyan 45 éves nők táncoltak akik olyan sarkakon "álltak"  amiről egy nagyobb lélegzet vétellel  leestek
-"szerencsére" az unokatestvérem rosszul lett így 00.1 órakor szabadultam ..

ajánlanék mindenkinek egy jó filmet mert nekem nagyon tetszett ez a :"NÉGYEN EGY GATYÁBAN"  vagy 
" THE SISTERHOOD OF THE TRAVELING PANTS"
tudom úgy írok itt mintha minimum heti egyszer így tettem volna ,de elég unalmas lenne ha minden post úgy kezdődne "Bocsi ,hogy X ideig nem írtam......blablabla "
remélem megértitek
  Egy kis út mutató:
ha valaki  azon gondolkodik hogy miért használok ennyi zárójelet ,elmondom :amik nincsenek zárójelben azok a szavaim amit mindenki hall hat ,ami meg zárójelben van az a gondolatom ./tudom hülyén hangzik mivel   ez attól ugyan úgy egy szöveg,de valahogy jobban esik így írni /   

Ilyet szerezni szeretnék ,ha más nem az üveg miatt is :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése