2013. január 6., vasárnap

Naplócskák !!!

Blogolás előtt számtalanszor neki kezdtem naplót írni ,de valahogy mindig félbe lettek hagyva .......
Először talán akkor írtam naplót amikor megtanultam írni "folyamatosan ". Az első naplómat egy meseújsághoz kaptam és még mind a mai napig megvan .Az A5-ös méretnek  pont a fele volt/kis lakat is volt hozzá/ és csak párszavas bejegyzések vannak benne/ ma kitakarítottam,szeretem a szomszéd fiút,sokat játszottam  és hasonlók/,nagy és csúnya betűkkel írva.Tegnap visszaolvastam a naplócskát /mert még meg van és ugyan azon a rejtek helyen van tartva mint akkor/ és mosolyogtam,de örülnék ha a legnagyobb problémám megint az lenne hogy nem kapok barbie-t.
Jelenleg is írok naplót és már büszkén kijelentem ,szeptember óta vezetem.Bejegyzéseim már 1-2 oldalasak egy A5-ös füzetben.Szép írásról mondjuk még nem lehet nálam beszélni ,de valamiért úgy érzem nem is lehet majd soha ./a ronda írás pozitív oldala ,hogy ha véletlen elől hagyom akkor is képtelenség elolvasni ./A problémáim is kidagadtak olyan dolgokra mint fiúk,kétszínűség ,emberek hülyesége és egyéb olyan vélemény nyilvánításaim amiről jobb ha mások nem tudnak......  

3 napja büszke tulajdonosa vagyok egy grafikai tabletnek  /amit saját pénzből vettem/
nehezebb vele dolgozni mint először gondoltam , de majd csak megszokom .........valahogy    
ezt szerettem volna háttérnek ,de ez a drága oldal nem hajlandó betenni..... 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése