2012. július 24., kedd

Ami még nem volt....(velem)

a blogom olvasási aránya 0 vagy ha lehet ennél is kevesebb ,mert kb most mínuszban tartok .Nem szeretek dolgokat félbe hagyni ezért ezt is folytatom .
Egy kis hétköznap :
Nem tudom pontosan mikor de feltörték az msn-em .Ma megpróbáltam bejelentkezni mert már régen voltam.Hosszú teszteken keresztül ez sikerült is .Mikor már a saját oldalamon voltam olyat láttam amítől eltátottam a szám ....eddig volt 23 ismerősöm ez valahogy felment 900+ (ekkor már megilyedtem  ) ,DE rám írt az egyik "ismerősöm" .......kiderült ,hogy egy 22 éves nő Amerika valamelyik pontjáról és elkezdet msn szexelni akart (balszerencsémre tudok angolul és mindent értettem)teljesen beparáztam és azonnali hatállyal töröltem a fiókot ....most siratom mert ez volt az első dolog amit a gépemről regisztráltam persze csak e-mail után
Mellesleg javában nyári szünet  van és nekem művészettörténelmet tanulni (egy szót se tanultam általánosban ,de ha művészeti szakra megy az ember egy alappal rendelkezni kell..)  
<--én szerkesztettem

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése